L’IES JOAN COROMINES A LA FIRA DE CIÈNCIES

Avui, l'alumnat de l'IES Joan Coromines ha participat en la FIRA DE CIÈNCIES de BENICARLÓ. Allí, han preparat uns expositors amb experiments, invents i demostracions científiques, integrades a l'àmbit STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics). Situada al mercat central de Benicarló, l'alumnat ha realitzat explicacions sobre les seues aportacions científiques, així com tecnològiques al públic interessat. La majoria dels experiments i demostracions són projectes que s'han fet a les diferents assignatures dels àmbits científics i tecnològics al llarg del curs. Tothom ha pogut gaudir de projectes com un hivernacle automatitzat, robots amb sensors, grues hidràuliques, projectes d'edificació sostenible, taules periòdiques dels elements químics, guies de fòssils de Benicarló, microscopis casolans i molts més!