DIA DEL LLIBRE 2022 A L’IES JOAN COROMINES

El dia 4 de maig, a l’IES Joan Coromines de Benicarló es va celebrar el dia del llibre. Es van realitzar una sèrie d’activitats per tal de commemorar-lo: els alumnes de PMAR van muntar una paradeta de llibres i poder traure diners per a les víctimes de la Guerra d’Ucraïna, gràcies a aquesta acció es van poder aportar a la causa 243 euros, l’alumnat i el professorat del centre van participar en la donació de llibres per a la paradeta.

A les hores de tutoria es va fer el concurs de relats Breus Jaume Gozalbo en valencià com homenatge al director del nostre centre durant uns anys. A l’hora de pati vam comptar amb la presència de Maria José Llorach que ens va presentar el seu últim llibre No me cuentes un cuento.

Després del pati, es van fer jocs i tallers de llengua a l’aire lliure i a l’aula de francés. Els alumnes de 3r d’optativa de teatre van representar una obra als companys de 4rt. Tot açò va anar acompanyat d’una exposició d’aforismes a la sorra en homenatge al centenari del naixement de Joan Fuster.

En definitiva, una jornada molt enriquidora per a tots els participants.

DIA DEL LLIBRE A L’IES JOAN COROMINES