L’IES JOAN COROMINES COMMEMORA EL 25N, DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA CONTRA A LES DONES

El passat 25 de novembre l’alumnat del nostre centre va participar en diferents activitats per commemorar el dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones.

D’una part, l’alumnat de 3r de PMAR, acompanyats pel seu tutor Agustí Zakares i l’orientadora Elisa Galindo, van participar en l’acte institucional organitzat pel consistori a les portes de l’Ajuntament, on van exposar els resultats de l’enquesta sobre la violència de gènere realitzada pel propi alumnat a la nostra localitat.

Per altra part, a les tutories de tota l’ESO i 1r de Batxillerat es va realitzar una activitat organitzada per la coordinació d’igualtat i convivència per visibilitzar la violència verbal cap a les dones present a les cançons de la música moderna de les últimes dècades.

Així mateix, i fruït del treball de varies setmanes per part de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO dirigits pel professor d’Educació Plàstica i Visual Carlos Vallés, es va realitzar un mural photocall on es podien llegir paraules a mode de pluja conseqüència del masclisme, de les quals afortunadament ens podem protegir amb grans paraigües com el respecte, la igualtat i el raonament.

Moltes felicitats a totes i tots, alumnat i professorat, pel vostre excel·lent treball i gran compromís en la lluita contra la violència masclista.