LUCÍA GÓMEZ NARANJO I SALVA GARCÍA TIJERAS PREMIATS PELS ESTUDIS PROFESSIONALS DE MÚSICA

A l'IES Joan Coromines estem d’enhorabona. Lucia Gómez Naranjo, en l’especialitat de violoncel, i Salva García Tijeras, en la de trompa, han estat premiats pels seus estudis professionals de música amb Menció d’Honor i Premi d’Honor respectivament. Els guardons, als que només pot optar l’alumnat amb millors expedients acadèmics i després d’audició pública amb tribunal, els van ser concedits el passat dijous 8 de juliol a l’auditori Pedro Mercader de la nostra ciutat.

Lucia i Salva, així com tot l’alumnat del nostre centre que compagina els seus estudis de secundària amb els professionals de música al Conservatori Mestre Feliu, s’han beneficiat de la coordinació horària existent des de fa anys entre els dos centres educatius, i que compta amb el vist i plau de la Conselleria d’Educació Cultura i Esport de la Generalitat. Aquesta coordinació permet a l’alumnat tenir prioritat en la matrícula, en l’assignació d’horaris de matèries convalidades i compaginar millor la càrrega lectiva d’ambdós currículums.

Des de l'IES Joan Coromines, ens sentim molt orgullosos de vosaltres, vos felicitem i vos donem la més sincera enhorabona, que també ho és per a les vostres famílies.