AQUEST ANY LA XV EDICIÓ DE LA FIRA D’FP ÉS VIRTUAL

Aquest any l'organització li toca a Benicarló, però no ens trobareu a la plaça Constitució com era habitual.

Aquesta fira que va promoure el professorat d'Informàtica de l'IES Joan Coromines i, que s'ha celebrat ininterrompudament durant 14 anys, es celebra de forma virtual a causa del COVID-19.

El nostre centre participa amb les famílies professionals: Informàtica i Comunicacions – Administració i Gestió.

[Llegir més…]

L'objectiu d'aquesta fira és permetre a tothom, especialment a l'alumnat que ha d'escollir itineraris educatius, informar-se sobre l'oferta de cicles d'FP que s'imparteixen als centres de casa nostra, els requisits, les vies d'accés als  diversos cicles, els terminis d'inscripció, així com les sortides laborals de cada especialitat. Podeu trobar tota aquesta informació a la secció d'FP del nostre web.