I CONCURS DE RELAT RÀPID I BREU EN VALENCIÀ «JAUME GOZALBO»

Tots els dies haurien de ser del llibre i, per tant, l'IES Joan Coromines i, malgrat la situació de confinament en què ens trobem, convoca el

I CONCURS DE RELAT RÀPID I BREU EN VALENCIÀ

«JAUME GOZALBO»

DURANT AQUEST CURS ENS VA DEIXAR SOBTADAMENT JAUME GOZALBO, EXDIRECTOR DEL NOSTRE INSTITUT, PROFESSOR MOLT IMPLICAT EN L’ENSENYAMENT I ESPECIALMENT UN EXEMPLE DE BONA PERSONA.

DES DEL DEPARTAMENT DE VALENCIÀ I AMB LA COL·LABORACIÓ DE TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA VOLEM RETRE-LI UN PETIT HOMENATGE EN FORMA D’UN CONCURS DE RELAT BREU EN QUÈ ENS AGRADARIA QUE PARTICIPÀREU TOTES I TOTS.

ACÍ EN TENIU LES BASES, ANIMEU-VOS!!!!!

BASES

1. PARTICIPANTS. Podrà participar qualsevol alumne d'ESO, de batxillerat o d’FP de l'IES Joan Coromines de Benicarló.
  2. TEMA. Els participants hauran de continuar un text que se’ls proposarà amb un mínim de 150 paraules i un màxim de 250.
  3. FORMAT. Document de word (.odt, .docx, .doc); el tipus de lletra no importa però la mida ha de ser de 12.
  4. DATA. Els participants entraran a la pàgina web de l’institut a les 12 hores del dia 19 de maig i llegiran la frase inicial, la copiaran en un document i la continuaran. Disposaran de 40 minuts. Les redaccions que es reben més tard de les 13 hores, quedaran desqualificades.
  5. PROCEDIMENT. Escriuran la seua redacció i la signaran amb un pseudònim baix del text escrit, sense posar el seu nom. L’enviaran com un document annex al correu pacodelcastillomonserrat@gmail.com. A continuació enviaran un altre correu on constarà el seu nom i el seu pseudònim.
  6. JURAT. El jurat estarà format per José Luis Prats (exprofessor del nostre institut). Enric Escuder (exprofessor del nostre institut), Maties Meseguer (exmestre del CEIP E.M. Ródenas), Juan Bautista Simó (exmestre i historiador) i Mari Carmen Beltran (exmestra del Jaume I i del Marqués de Benicarló) i valorarà la cohesió del relat, així com la creativitat i la correcció lingüística. Es reserva el dret a interpretar qualsevol cas no previst en aquestes bases.
  7. PREMIS. S'atorgaran dos premis en cadascuna de les següents categories: primer i segon d’ESO, tercer i quart d’ESO i primer i segon de Batxillerat i FP . Als primers premis els correspondrà un val de 30 € per a la compra de material escolar en una llibreria local i un diploma acreditatiu. Als segons premis els correspondrà un val de 20 euros per a la compra de material escolar en una llibreria local i un diploma acreditatiu. Cap, però, la possibilitat de declarar desert qualsevol dels premis. El lliurament dels premis es farà EL PRIMER DIA QUE ENS TORNEM A TROBAR TOTES I TOTS O SI ES FA MOLT LLARG, ESTABLIREM ALGUN MECANISME. S'animarà també al conjunt del professorat a “premiar” la participació en aquest concurs.
  8. Els relats guanyadors es llegiran en l'acte de lliurament de premis i quedaran a disposició de l'institut per donar-los la difusió que es considere oportuna.
  9. La participació en aquest concurs suposa l'acceptació de les seues bases.