DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE. QUE NO ENS TALLEN LES ALES!!

Dimecres dia 27 a les 11 hores al pati del centre es van realitzar els actes del dia internacional contra la violència de gènere, enguany amb el lema “Que no ens tallen les ales”.

L’acte va donar inici amb la cançó de Rozalén, La puerta violeta. Just després l’alumnat de 3r de PMAR va donar lectura al manifest del nostre centre, que va ser elaborat per ells i elles mateix, i que van acompanyar d’imatges amb dades oficials sobre la violència de gènere. A continuació la directora de l’IES, va fer entrega del 1r premi del concurs de dibuix contra la violència de gènere que la Subdelegació del Govern de Castelló va atorgar el dia abans a l’alumna de 2n d’ESO Angelina Kasyanchuk.

Després va ser el torn del quartet de veus format per Mar, Irene, Ana i Pau que ens van interpretar un rap contra la violència masclista composat per elles mateixes. I per finalitzar, tot l’alumnat del centre assegut a terra va donar forma a una papallona gegant.

Agraïm al professorat i alumnat participant en l’activitat el fer possible que l’IES Joan Coromines s'ompli de papallones per lluitar contra la violència de gènere.