L’IES JOAN COROMINES CELEBRA EL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA 2019

El dimecres dia 6 a l’hora del pati vam commemorar en el nostre centre el dia internacional de la dona. En primer lloc les alumnes Noelia Belles Guzmán, Amal Ennassiri Seyahi, Seham Lagrib El Hilali i Farida Zakkavi van llegir el manifest del nostre centre acompanyades del cartell realitzat per l’alumna Sana Roukdi Roukdi i per unes imatges que visibilitzaven les desigualtats existents encara hui dia entre dones i homes a Espanya.

Seguidament dos grups d’alumnes de 1r d’ESO van interpretar raps. El primer d’ells, a càrrec de les alumnes Yvette Artiga, Anna Fonollosa Rodríguez, Laia Forés Cornelles, Pau García Tijeras, Alba Minaya Rubio i Júlia Sanz Fernández, duia com a títol Dones poderoses. I el segon rap interpretat va ser Estem fartes de tot, a càrrec del conjunt format per Laia Borràs Rillo, Paula Brau Vizcarro, Nerea Cerdà Sala i Noa Querol Alonso. Aquestes dues actuacions var fer esclatar els aplaudiments de tots els assistents.

Així mateix, el nostre centre va participar en els actes commemoratius organitzats pel consistori de la ciutat a les portes de l’Ajuntament el divendres dia 8 de març. Després de la lectura del manifest oficial per part del membres del consistori, i dintre del torn pels centre educatius, de nou van ser Noelia, Amal, Seham i Farida les alumnes encarregades de llegir el manifest del nostre centre. Les lectures es va desenvolupar front una plaça plena de gom a gom i en un acte que cada any compta amb més participació de les institucions i de la ciutadania.

Enllaços a les publicacions de l'ajuntament dels actes del 8M