I EDICIÓ DEL CONCURS DE ROBOTS “COROBOT” A L’IES JOAN COROMINES

Dimarts 19 de juny, es va realitzar a l'IES Joan Coromines la I Edició del Concurs de Robots "COROBOT", una competició de robots lluitadors de Sumo.

Aquests robots són autònoms, és a dir, es programen i després interactuen amb l'entorn per ells mateixos, fent ús dels diversos sensors que s'hagen muntat en el robot. La seua missió és treure al robot contrari fora del tatami i intentar no caure ell mateix. Aquesta competició ha servit a l'alumnat per a posar a prova els robots que han estat construint i programant al llarg del curs escolar 2017-18.

A la competició va participar també la Consolació de Vinaròs, amb sis alumnes, que van aconseguir un meritori segon lloc. El robot guanyador va ser confeccionat per alumnat del Coromines.

Va ser una jornada lúdica en la qual alumnat i professorat van poder relaxar-se i gaudir, veient com les seues creacions prenien vida i competien per ser els millors lluitadors de Sumo.

[Veure fotos i vídeos]