PREINSCRIPCIÓ AL CURS 2018-19

PORTES OBERTES

A T E N C I Ó :  Els assistents s'activaran dins del termini d'inscripció

Procés ÚNIC d’admissió per al curs 2018-2019, excepte per a FP Bàsica (NO hi haurà període d'inscripció EXTRAORDINARI excepte per a FP Bàsica)

ESO i Batxillerat, del 17 al 28 de maig [veure instruccions d'admissió]

IMPORTANT!! PER A TOTA L'ESO ÉS OBLIGATORI L'ÚS DE L'ORDINADOR EN SUBSTITUCIÓ DELS LLIBRES CONVENCIONALS, JA QUE EL CENTRE TREBALLA AMB PROJECTE DIGITAL

PRIORITAT EN L'ADMISSIÓ D'ALUMNES. A efectes d'admisió al centre, té prioritat l'alumnat matriculat en el CONSERVATORI PROFESSIONAL de MÚSICA MESTRE FELIU de BENICARLÓ. [Veure web Conselleria]. APROVADA LA COORDINACIÓ HORÀRIA. Resolució de 8 de maig de 2018. DOGV, 8291/10.05.2018.

Resolució per a la PROVINCIA CASTELLÓ ESO i Batxillerat (Taula resum CALENDARI pàg. 16)

FP Bàsica.

• Procés ordinari, del 18 al 31 de maig
  • Procés extraordinari, del 12 al 17 de juliol
    • [OBLIGATORI*] Assistent d'Admissió per a FPB

FP de Grau Mitjà i Grau Superior, del 18 al 31 de maig.

Resum del calendari d'admissió i matrícula en els ensenyaments de Formació Professional (GM, GS, FPB, FPB2 i PFQB)

Ordre 18/2016 (Formació Professional GM y GS)

Resolució de 29  de març de 2018 (Calendari i procediment d'admissió FP)

————————–

[OPCIONAL*] Es recomana omplir i imprimir la sol·licitud d'admissió telemàticament per a l’ESO i Batxillerat. Es recorda que desprès cal portar-la al centre.

[OBLIGATORI*] EXCLUSIVAMENT TELEMÀTIC per a cicles formatius CFGM i CFGS