L’IES JOAN COROMINES A LA CASTELLONADA 2018

Clic per a ampliar

[Veure fotos]

El passat 27 de febrer de 2018, 61 alumnes de 4t d’ESO de l’IES Joan Coromines van participar en la tercera edició de la Castellonada, que aquest any ha batut el rècord de participació amb 23 centres educatius de tota la província i al voltant de 1350 alumnes.

[Llegir més…]

La Castellonada és una gimcana de geolocalització, en la que els alumnes, en equips de 4 persones, han de localitzar 5 punts de la ciutat de Castelló combinant mitjans clàssics d’orientació amb l’ús de les noves tecnologies (internet mobile, geolocalització, xarxes socials, codis QR, Realitat Augmentada…). En cada punt els alumnes han de realitzar una prova sobre el lloc en què es troben (entrevista, vídeo, pregunta trívial,…). La gimcana finalitza amb èxit una vegada localitzats els 5 punts i realitzades les proves corresponents.

Encara que la climatologia no va acompanyar, la pluja no va impedir que els alumnes completaren el recorregut fent totes les proves de forma excel·lent.

Enhorabona a tots i totes!!