L’IES JOAN COROMINES PARTICIPA EN L’ORC 2.17, OLIMPIC ROBOTIC CHALLENGE 2017

El passat divendres 5 de maig de 2017, dos alumnes de l'IES Joan Coromines de Benicarló, van viatjar fins a la Universitat Politècnica de València per participar en l'ORC 2.17 (Olimpic Robotic Challenge 2017).

Els dos alumnes en qüestió són Pau Colás de primer de batxillerat i George Constantin de primer curs del cicle mitjà d'Informàtica, que acompanyats pels professors Eloi Forés i Jose Manuel Lluch, van participar en les tres primeres proves de les cinc de què constava l'olimpíada, que eren:

1. Robot Velocista
  2. Laberint
  3. Futbol
  4. Sumo
  5. Classificador

Va ser una competició que s'organitzava des de les associacions maker de les universitats de Castelló (UJI-Engion), la universitat d'Alacant i la Universitat Politècnica de València (makers UPV) i que va comptar amb molta representació, ja que hi van participar 17 robots.

Es va tractar d'una competició molt ben organitzada i divertida, on a més a més es va aconseguir podi, ja que el robot de l'IES Joan Coromines, va quedar en tercer lloc (empatat amb altre robot).

S'adjunta classificació: