DIA DEL LLIBRE AL COROMINES

Clic per a ampliar

L'IES Joan Coromines va celebrar el Dia del Llibre el passat 26 d'abril. Una jornada, com sempre, força participativa i protagonitzada per l'activitat i la gran implicació de l'alumnat i d'una part entusiasta del professorat.

[Llegir el detall d'activitats]

A primera hora es va inaugurar una exposició d'haikús que romandrà visitable fins a final de la propera setmana. Un treball força enginyós en què hi van col·laborar els departaments de Valencià i Plàstica.

A la tradicional paradeta solidària de venda de llibres i de productes artesanals es va afegir enguany una lectura continuada en diferents llengües (valencià, castellà, francés, anglés, àrab, romanés…) i es va aprofitar per retre homenatge a l'escriptora castellana Gloria Fuertes i a l'assagista valencià Joan Fuster. Les intervencions van ser tot un èxit i es podran vore en un muntatge a la pàgina web de l'institut.

A la sala d'actes es va fer el llirament del Concurs de Relat Ràpid i Breu, un concurs ja ben assentat i que compta amb una nombrosa participació en les seues quatre variants: anglés, castellà, francés i valencià.

Per últim, l'escriptor benicarlando Rafel Santapau va pronunciar una xerrada per als alumnes de primer de batxillerat sobre l'obra dramàtica Tirant lo Tirant.

Una jornada diferent que ens permet, una vegada més, refelexionar sobre la importància de la lectura en les nostres vides. Hauria de ser, efectivament, Sant Jordi tot l'any.