L’IES JOAN COROMINES A LA 53a OLIMPÍADA MATEMÀTICA ESPANYOLA

Clic per a ampliarEl passat divendres 13 de gener de 2017; Nabila Belouara, Mónica Lores Urquizú, Manuel Serrano Juan, Mohamed El Hamami Kartat i Pau Colàs Arín, alumnes de 1r de Batxillerat de l'IES Joan Coromines de Benicarló, acompanyats pel professor Manuel Serrano Orenga, van participar a les proves corresponents a la fase local de la 53a Olimpíada Matemàtica Espanyola que es va celebrar a les aules de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de l'UJI.

[Llegir més]

Les proves es van dividir en dues sessions, una de matí (de 9.30 a les 13.00h) i una altra a la vesprada (de les 15.30 a les 19.00h). En cada sessió als participants se'ls va plantejar la resolució de tres problemes d'elevada dificultat matemàtica.

A les proves es van presentar un total de 28 alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de diversos instituts de la província de Castelló. L'alumna o alumne guanyador d'aquesta fase participarà a la fase nacional, que se celebrarà a Alcalà de Henares (Madrid) del 26 al 30 de març de 2017.