L’ESCRIPTOR ENRIC LLUCH VISITA EL COROMINES (dj, 12 gen 2017)

El passat 20 de desembre els alumnes de primer de batxillerat de l'IES Joan Coromines van assistir a una xerrada que va oferir l'escriptor Enric Lluch a propòsit de la seua novel·la Després del silenci.

L'autor els va descobrir que els fets que es narren en aquesta obra són  del tot reals i que l'únic que havia canviat era el nom dels personatges. La descoberta dels orígens d'una dona, filla biològica d'una cantant d'òpera italiana i un escultor espanyol i adoptada per un  llaurador valencià, és el fil conductor d'aquesta història ambientada en l'època de la República, la guerra civil i la postguerra i que té un final -feliç final- en els nostres dies quan el protagonista descobreix de qui és fill en realitat.

[Llegir més…]

Lluch, que durant molts anys ha estat professor, va saber-se posar el públic a la butxaca amb un llenguatge proper i exhibint les seues dots per a la comunicació. L'acte va derivar en una conversa amena sobre l'ofici d'escriure. Hi va insistir molt en la perseverança, l'únic camí per poder arribar a ser escriptor.

Després de més d'hora i mitja d'atenció i de riures, els alumnes van aprofitar  perquè Lluch els dedicara el seu llibre i fotografiar-se tots junts.