VISITA A LA RÀDIO (dj, 24 nov 2016)

Clic per a ampliar

[Veure més fotos]

L'alumnat de 4t (PR4) de l'IES Joan Coromines va participar en el programa "Calidoscopi", emés per ràdio Benicarló. Els estudiants van explicar les diferents activitats que s'han realitzat al centrre per conscienciar a la població escolar sobre la violència de gènere, una xacra que  patim a la nostra societat.

Tot i que els micròfons imposen, l'alumnat va disfrutar del programa, perquè va tenir l'oportunitat de parlar per primera vegada en una cadena radiofònica.

El 25 de novembre s'emetrà aquest programa per a tots els oients de la comarca.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies