L’IES JOAN COROMINES ESQUIA A ORDINO, ANDORRA

L'alumnat de l'IES Joan Coromines de Benicarló ha anat a esquiar a Ordino a Andorra la setmana del 18 al 22 de gener de 2016, acompanyats pels professors Javier Mateu i Carme Alonso del departament d'Educació Física.

S'ha fet grup amb l'IES José Vilaplana de Vinaròs. L'experiència ha estat molt positiva perquè a més de fer una gran amistat amb l'altre grup s'ha gaudit de la pràctica d'esquí.

Ha fet molt bon temps per a la pràctica de l'esquí. La neu estava immillorable, espectacular.Tot l'alumnat ha gaudit de la unitat d'activitats a la natura en la pràctica de l'esquí alpí. Molt pocs  alumnes eren d'iniciació i van millorar moltíssim. La resta va gaudir molt per la quantitat i el bon estat de la neu.Una experiència, nova per a tots, va ser dijous a la nit que es va fer esquí nocturn amb frontal. La lluna quasi plena ens va acompanyar també.

Aquesta setmana serveix, a més de fer una pràctica esportiva important a la natura, per millorar la convivència i germanor amb altres grups. També es va gaudir de Caldea, de la tarde de compres, del sopar al Burguer King, de la discoteca, de la xocolatada i de la pràctica d'esquí nocturn.Una setmana, per a molts, inoblidable.