SOL·LICITUD AJUDA XARXA LLIBRES

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR als centres

A l'IES Joan Coromines els dies 1,2,3 i 4 de desembre, de 09.00 a 13.00. Horari d'ajuda de l'AMPA, dies 1, 2, i 3 de 19.00-20.00h a la biblioteca del centre.

• SOL·LICITUD que es reomplirà escollint l'opció des d'aquesta pàgina de Conselleria i imprimir-la per tal de presentar-la al Coromines (els dies indicats anteriorment)

Molt important, serà necessari conèixer el NIA de l'alumne (a la part superior dreta del carnet d'estudiant) i el codi del centre (codi IES Joan Coromines 12003390). També serà imprescindible aportar l'IBAN (compte bancari) on es farà l'abonament de l'ajuda, així com les dades de la factura/justificant que es presente.

• FACTURA original de compra dels llibres. En el cas del llibre digital, el justificant de compra s'emetrà al centre.
  • NOU!! Sol·licitud de manteniment de tercers (model imprès de l'ajuntament per a certificar la correcció de les dades bancàries) amb les dades del sol·licitant de l'ajuda i que ha d'anar segellat pel banc.
  • NOU!! Fotocòpia del DNI/NIE del sol·licitant

Si durant el termini de presentació de les sol·licituds al centre, no l'heu pogut lliurar, podeu fer-ho a l'ajuntament els dies 16, 17 i 18 de desembre.

Tota la informació del programa xarxa llibres a http://www.ceice.gva.es/va/xarxallibres