EXPOSICIÓ 25N A L’IES JOAN COROMINES

Clic per ampliarEl 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones. Per aquest motiu, a l’IES Joan Coromines s’ha muntat una exposició perquè l’alumnat reflexionara i prenguera consciència  d’aquesta problemàtica.

L’activitClic per ampliarat s’ha organitzat contraposant dos models d’homes. D’una banda, els que ho són molt més que ningú: forts, valents, agressius… mascles molt mascles. Per desgràcia, alguns arriben als titulars de notícies esgarrifoses, en qualitat d’autors d’agressions i assassinats a dones, exdones , núvies o exnúvies, mares… Per un altre costat, estan els que s’impliquen en les tasques domèstiques, en la cura dels fills, els que respecten, escolten… i tot això, sense deixar de ser homes.

Aquestos contrastos s’han materialitzat en un muntatge on es combinen fotografies d’homes realitzant tasques domèstiques i titulars apareguts als periòdics, que parlen de la mort de dones innocents. I ja en porten 55 en el que va d’any.