ALUMNAT DE L’IES JOAN COROMINES PREMIAT A LES OLIMPÍADES DE L’UJI

Divendres passat 30 de maig es va celebrar a la Sala d'actes del Centre de Postgrau i Formació Continuada de l'UJI, l'acte de lliurament de premis de les Olimpíades Acadèmiques que aquesta Universitat convoca cada any.

Entre els finalistes cal destacar tres alumnes de l'IES JOAN COROMINES de Benicarló: IVAN PINTO HUGUET, de primer de batxillerat, guanyador del primer premi de l'Olimpíada  de Matemàtiques,i la parella formada per les alumnes SHELENA BOSCH JIMÉNEZ i LAURA RUIZ GONZÁLEZ, de segon de batxillerat, guanyadores del tercer premi de l'Olimpíada de Valencià. Acompanyats pels seus professors i els seus familiars, van rebre les medalles i diplomes que acrediten els mèrits obtinguts en aquestes proves.

Per llegir més feu clic a la barra de títol

El  Rector de la Universitat, Vicent Climent Jordà, juntament amb altres membres representants de l'UJI, de l'Ajuntament de Castelló i d'altres empreses privades, va felicitar els finalistes participants en les diferents modalitats amb un emotiu discurs en què va destacar, sobretot, la importància de l'esforç per tal d'aconseguir uns determinats objectius a nivell acadèmic i professional. També els va animar a continuar en aquesta línia en l'etapa universitària que ben aviat començaran. Una cerimònia ben emotiva que sens dubte recordaran al llarg de la seua vida.

Moltes felicitats!