IMPORTANT: Abans de començar la matrícula llig atentament este document (clica ací)
El procés de matrícula és telemàtic.
L'alumnat depenent la situació en la qual es trobe ha de seleccionar la matrícula que li corresponga.
Per a realitzar la matrícula ha de tindre preparat: - en format pdf el dni, sip, llibre de família - la targeta bancària.
Situació de l'alumnat
Dades Matrícula
Enllaç
Alumnat que està cursant 1r d’un Cicle Formatiu Bàsica / Mig / Superior al nostre centre i promociona a 2n del mateix Cicle Formatiu
Alumnat que està cursant 1r d’un Cicle Formatiu Bàsica / Mig / Superior al nostre centre i no promociona a 2n
Alumnat que està cursant 2n d’un Cicle Formatiu Bàsica / Mig / Superior al nostre centre i no titula
del 30 de juny
fins al 6 de juliol
Alumnat de NOU INGRÉS en algun cicle del centre.
del 24 de juliol
fins el 28 de juliol
Alumnat de CFBàssica de nou ingrés.
del 11 de juliol
fins el 17 de juliol
Matrícula al curs d'especialització Robòtica Col·laborativa.
del 3 de setembre
fins el 8 de setembre
46017201
Avís de privacitat
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.