Avís alarma sanitària 2024

Equip directiu del IES Ifach informa:

“Bona vesprada i feliç any nou a tota la comunitat educativa de l’IES IFACH.

Com a conseqüència de l’estat d’alarma sanitària en què es troba la Comunitat Valenciana degut a l’augment de malalties contagioses (covid, grip, bronquitis, etc.) des de l’IES IFACH recomanem, per tal de previndre la seua propagació, que tot l’alumnat que presente símptomes compatibles a aquestes malalties (febra,malestar general, mocs, estornuts constants, etc,) es quede a casa i no vinga al centre escolar com a mesura preventiva per evitar la seua difusió.

Tanmateix, des de l’IES IFACH es recomana a totes les famílies: prendre la temperatura corporal als seus fills/es abans de vindre al centre i que tot l’alumnat utilitze la mascareta dins del centre educatiu.

Salutacions cordials”

“Buenas tardes y feliz año 2024 a toda la comunidad educativa del IES IFACH

Como consecuencia del estado de alarma sanitaria que se encuentra la Comunidad Valenciana debido al aumento de enfermedades contagiosas (covid, gripe, bronquitis…) desde el IES IFACH recomendamos, por tal de prevenir su propagación, que todo el alumnado que presente síntomas compatibles con estas enfermedades ( fiebre, estornudos, mocos, malestar general…) permanezca en casa y no acuda al centro escolar como medida preventiva para evitar su difusión.

Así mismo, desde el IES IFACH recomendamos a todas las familias: tomar la temperatura corporal a sus hij@s antes de venir al instituto y que todo el alumnado utilice la mascarilla dentro del centro educativo.

Saludos cordiales”