RECORDATORI MATRICULACIONS CURS 24-25 L’ IES IFACH

Informem que s’obri el termini de formalització de la matrícula per a alumnat que ha participat en el procediment d’admissió a FP (GM/ GS); Matrícula telemàtica: obert el termini des de 23 de juliol fins el 29 de juliol; Matrícula presencial: s’obri hui, 24 de juliol fins el 31 de juliol (horari secretaria: de 09h a 13h).

Tanmateix, des de l’IES IFACH informem que el próxim dia 25 de juliol es publicaran les llistes definitives d’admesos/es per a Batxillerat. Eixe mateix dia 25 s’haurà de recollir el sobre de matrícula a secretaria en horari de 09h a 13h. Finalment, el període de matriculació a l’IES IFACH per alumnat de Batxillerat serà els dies 29 i 30 de juliol, també de 09h a 13h.

25 Aniversari IES Ifach

El próxim curs escolar 2024-2025 és un curs molt especial per a l’IES IFACH perquè el centre escolar compleix 25 anys (1999-2024) i 30 anys de la creació de l’Institut de Batxillerat a Calp.
Per a celebrar aquesta efeméride tan especial per a tota la comunitat educativa calpina s’ha planificat una programació en la qual estarà implicat, tant l’alumnat actual, com tots els exalumnes i antics docents que han format part del centre all llarg d’aquests 25 anys.
Entre els diferents actes commemoratius que es celebraran al centre trobem: la realització de taules redones, exposicions fotogràfiques del pas de l’alumnat al centre, representacions teatrals, concerts, revista digital, etc.
Per tal motiu l’equip directiu de l’IES IFACH, l’AFA i la Comissió 25 aniversari vol convidar tant a pares, mares, alumnes, exalumnes i a totes les persones que en algún moment formen i han format part del centre educatiu, i per extensió a tota la societat calpina, a gaudir i celebrar conjuntament aquesta celebració tan especial per a l’IES IFACH.
Totes aquelles persones que vulguen participar en l’exposició fotogràfica amb temàtica del 25 aniversari (imatges realitzades a l’IES IFACH) poden enviar-les al següent correu electrònic:
03013716info@edu.gva.es (assumpte: fotos 25 aniversari)
Tanmateix, per a qualsevol consulta relacionada amb aquest acte commemoratiu també podeu adreçar-se al mateix correu electrònic.

Moltes gràcies de bestreta per tota la vostra col·laboració Feliç 25 / 30 aniversari de l’IES IFACH / Institut de Batxillerat de Calp.

Equip directiu IES IFACH

RESULTATS EBAU

Un altre any, a l’IES IFACH, el nostre alumnat ha obtingut un 100% d’aprovats en les proves de l’EBAU i una de les mitjanes més altes en les proves. Molt agraïdes per tot l’esforç realitzat per part del professorat i, sobretot, per l’alumnat que ha aconseguit estos fantàstics resultats. L’enhorabona!!

Actes Graduació

De part de tota la comunitat educativa volem felicitar a l’alumnat (i a les seues famílies) tant de 2n de Batxillerat com de Cicles formatius ( 2n FPB Administració i Jardineria i CFGS d’Administració i Jardineria) de l’IES IFACH per haver aconseguit titular i graduar-se aquest any.

Sempre és motiu d’orgull i alegria per a tots els membres que formen l’IES IFACH veure com els seus alumnes s’esforcen i lluiten per aconseguir satisfactòriament ela seus reptes i metes. ENHORABONA !

Finalment, també voldríem agrair tota la tasca realitzada per l’AMPA de l’IES IFACH per a poder celebrar la graduació el passat divendres, a l’Auditori de la casa de Cultura de Calp.

Projecte EDIA

L’alumnat de 3r ESO que cursa l’optativa d’anglés ‘taller d’aprofundiment’ i alguns de 2n ESO de la matèria d’anglés han conegut l’Agenda 2030 amb les Situacions d’Aprenentatge del Projecte EDIA. A l’inici del curs 2023/24 se’ls va donar el carnet de changemaker’ (agent del canvi).

El dia 4 de juny de 2024, se’ls ha fet lliurament de certificat de participació de la UNESCO per totes les accions que han dut a terme per a millorar el planeta i les persones.

AUTOBÚS A BENISSA: PROVES EBAU

Us informem que el centre educatiu ha ficat a disposició de l’alumnat de 2n de batxillerat un servei de transport, per anar a realitzar les proves Ebau durant els dies 4, 5 i 6 de juny.

L’autobús eixirà cada matí, des del club de tenis, al voltant de les 7:45h. Molta sort!