Visites al Centre Ocupacional Maite Boronat

Durant els mesos de març i abril estan programades diverses visites per part dels alumnes de 4 de l’ESO al Centre Ocupacional Maite Boronat de Calp. S’estan realitzant diverses eixides en diversos grups perquè l’alumnat conega el funcionament del centre.

Vista al Museu Arcade de videojocs d’Ibi

Us passem imatges de l’activitat que ha tingut a Ibi l’alumnat de 4t de l’ESO / Batx. (Visita Museu Arcade) organitzada pel Departament d’Informàtica per als alumnes de les assignatures de Digitalització i Taller de Videojocs.

8M al IES Ifach (2024)

Us informem de les activitats que s’estan desenvolupant a l’IES IFACH per tal de commemorar El dia de la Dona.

Exposició: “No sóc un tros de carn, sóc una obra d’art” a càrrec de l’alumnat de 1r de Batxillerat (Departament d’EPV). Activitat per remarcar la importància de les dones a l’Art.

Lectura del manifest feminista a càrrec de la comissió d’Igualtat i del claustre de l’IES IFACH

Exposició fotogràfica ex-alumnes del centre dins dels actes commemoratius del 30 aniversari de l’IES CALP / 25 aniversari de l’IES IFACH i el Dia de la dona

Exposició pictòrica per al dia de la dona realitzada per alumnat de 4t de l’IES IFACH de Calp