Aula d’Excel·lència

Què és l’aula d’Excel·lència?

És un programa educatiu de centre que té com a objectiu la millora dels resultats acadèmics, la convivència i fomentar la inclusió

A qui va dirigit?

Pot format part de l’aula d’excel·lència l’alumnat amb els requisits següents:

• Nota mitjana major o igual a 8,75
  • No tindre cap falta sense justificar
  • No tindre cap retard sense justificar
  • Cap amonestació ni cap part

Què es pot aconseguir?

Tant l’institut, com molts comerços locals a Calp, estem treballant conjuntament per a poder oferir xicotets reconeixements en forma d’ajudes a l’alumnat que forme part de l’aula d’excel·lència. Per exemple:

• Regals
  • Descomptes en els comerços de Calp
  • I més sopreses…

Quan de temps puc estar dins de l’aula d’Excel·lència?

Pots estar dins de l’aula d’excel·lència tot el temps que vulgues, sempre que es complisquen els requisits esmentats en cada trimestre d’avaluació.

Fullet Excel·lència (PDF) Descarrega el fullet de l’aula d’Excel·lència

Com saber si un comerç col·labora amb l’Aula d’Excel·lència?

Des de l’institut, proposem als comerços locals que col·laboren amb l’aula d’excel·lència que l’indiquen a través d’aquesta insígnia des d’algun lloc visible del seu comerç. Però en qualsevol cas, si tens dubtes, pregunta en el centre per a conéixer amb major detall els col·laboradors d’aquest projecte.

També hi ha descomptes per a l’alumnat de l’IES Ifach que no forma part de l’aula d’Excel·lència

Alguns dels comerços locals de Calp que col·laboren amb aquest projecte, també ofereixen descomptes a l’alumnat sense necessàriament pertànyer a l’aula d’Excel·lència. Per a poder gaudir d’aquests descomptes, hauràs d’acudir al comerç que els oferisca presentant el teu carnet d’estudiant de l’IES Ifach.