Dijous 11 de Febrer – Vaga d’estudiants

“Més de 50 instituts públics del País Valencià voten anar a la vaga estudiantil l’11 de febrer per la paralització de l’activitat lectiva” [enllaç]

PROTOCOL ACTUACIÓ EN CAS QUE L’ALUMNAT SOL·LICITE LA NO ASSISTÈNCIA A CLASSE

Es seguirà la normativa establerta, que com diu la llei, es d’obligat compliment per a tot l’alumnat del centre.

1. En cas que l’alumnat sol·licite la no assistència a classe, per exemple en cas de vagues o manifestacions haurà de seguir les següents consideracions:
    • Només és aplicable la normativa a alumnat a partir de 3r d’ESO (els grups de 1r i 2n d’ESO no estan convocats a la vaga.)
    • Amb una antelació d’almenys 5 dies l’alumnat presentarà a la direcció, un escrit en el qual comuniquen aquesta situació, detallant qui la convoca, la data i duració de la jornada. Aquest escrit ha d’anar acompanyat de la signatura i núm. de DNI dels alumnes del centre que presenten el document.
  2. S’entén que si l’alumnat no compleix allò que indica la normativa i no presenta correctament la sol·licitud, no podrà exercir aquest dret i podria ser objecte de sanció la no assistència a classe.
  3. L’alumnat menor d’edat que vinga al centre en una d’aquestes jornades, ja no podrà eixir del centre si no venen a recollir-lo i no s’admetran autoritzacions telefòniques per eixir del centre.
  4. El centre garantirà el dret a assistir a classe i a romandre en el centre degudament atés a l’alumnat que no desitge exercitar el seu dret de reunió en els termes que preveu la legislació vigent.