Setmana blanca

La excursió de la setmana de la neu a la Molina ha estat una experiència positiva i enriquidora per als alumnes. Durant una setmana, han tingut l’oportunitat d’aprofundir en l’esquí i alhora millorar en altres aspectes de la seva vida. La convivència ha millorat notablement, ja que han hagut de compartir espais i temps amb els seus companys d’estudi en un entorn diferent al habitual. A més, han desenvolupat la seva autonomia, ja que han après a gestionar el seu temps i les seves activitats diàries de forma independent.

Les relacions entre iguals també s’han vist beneficiades, ja que l’esport i l’aventura han afavorit la cohesió del grup i han potenciat la col·laboració i el suport mutu entre els alumnes. A més, l’aprenentatge i la pràctica de l’esquí els ha permès descobrir i gaudir d’una nova passió, contribuint al seu desenvolupament físic i emocional. En resum, la setmana a la Molina ha estat una experiència inoblidable que ha deixat empremta en tots els participants.