Projecte Eco Feliu

El nostre IES sempre vol superar-se, és per això que fa dos cursos que iniciàrem el projecte ECOFELIU que junt a Igualdat i Convivència preten millorar la sostenibilitat i convivència del centre. Per a conseguir tal propòsit tots els anys portem a terme diferents accions que anem implementant durant el curs, com per exemple:

• L’eixida al Complex de Valorització de residus de Guadassuar.
  • La jornada amb l’alumnat de 1r ESO i l’ecomòbil.
  • Diferents activitats per a les tutories com la portada a terme enguany sobre els ODS i el bingo del reciclatge.
  • El seguiment i millora del nostre protocol de reciclatge.
  • La creació i posada en marxa de l’alumnat voluntariat de l’Observatori de la convivència-ecocolla.
  • El concurs La classe més neta.
  • Xarrades i tallers sobre la problemàtica ambiental dels residus i altres aspectes, per part d’institucions com Ecoembes-Ajuntament, Conselleria Agricultura, entitats privades com Plàstic Preciós…..

Ja tenim el nostre logo i lema representatius i esperem seguir endavant motivant a professorat i alumnat per alcançar entre tots i totes el nostre objectiu.