NOVETATS

ACTIVITAT DE PADEL IMPARTIDA PER LA FPCV

L’alumnat de 1er i 2n ha començat aquesta setmana l’activitat de pàdel , impartida per la Federació de pàdel de la C.V.

PROVES HOMOLOGADES A2 CURS 2023-2024

🔈Informem de la RESOLUCIÓ de 15 d’abril de 2024 (publicada al DOGV del 18 d’abril de 2024), per la qual es convoquen les proves homologades per al curs 2023-2024 per a l’obtenció del certificat de nivell A2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües.

⌛️ El termini per a la presentació de la matrícula és del 22 d’abril al 3 de maig de 2024. La matrícula s’entregarà en la secretaria de l’IES Hort de Feliu. A consergeria hi haurà disponible un model d’imprés de matrícula.

Podrà participar l’alumnat de 3r i de 4t d’ESO, de 1r i de 2n de BATXILLERAT i de 1r i 2n de FPGB, sempre que tinguen 16 anys complits o que els complisquen en el 2024.

🗓️ El calendari de la prova homologada és el següent:

. Prova homologada d’anglés: 8 de maig de 2024, a les 11:00 hores.

. Prova homologada de francés: 9 de maig de 2024, a les 11.00 hores.

Adjuntem la publicació de la Resolució.

Salutacions!

XERRADA: SEGURETAT DIGITAL PER A LES FAMÍLIES

Estimades famílies: el dia 23 abril tindrà lloc un vídeo-xarrada sobre seguretat digital adreçada a les famílies. Coneixem la ponent d’altres cursos de formació i podem dir que és una gran coneixedora del tema i una gran comunicadora. Si decidiu acudir, no vos defraudarà! Adjuntem el cartell per a més informació.

TALLER IGUALTAT 1r Batxillerat

TALLERS IGUALTAT MANCOMUNITAT RIBERA ALTA.

Els dies 15 i 22 d’abril a 2a i 3a hora es faran dos tallers dirigits a 1r de batxillerat.

Els tallers versen sobre el consentiment i les relacions de parella saludables.

CONCURS DIBUIX AGENDA CURS 24-25

Estimades famílies associades.

La junta de l’AMPA IES HORT DE FELIU hem decidit premiar la capacitat artística dels nostres fills i filles. Enguany, el dibuix més autèntic i amb missatge significant, serà la portada de la nostra agenda per al curs 2024-2025. A més a més, el guanyador/a rebrà un premi de 100 € per a gastar al comerç local.

En aquest concurs sols podran participar els/les alumnes associats/es a l’AMPA.

BASES:

– temàtica lliure.

– ⁠a color.

– ⁠tamany DINA4 en sentit vertical deixant un marge de 10 mm per els 4 costats del full.

– ⁠lliurament a secretaria amb el nom i curs per darrere.

– ⁠data límit: divendres 10 de Maig.

Molta sort!

II Jornada Integració amb el Centre Ocupacional

El passat divendres 12 d’abril tinguerem una jornada d’integració fascinant organitzada pel nostre alumne de pràctiques Guillem Palau, on els alumnes del Centre Ocupacional d’Alginet han tingut l’oportunitat de conèixer el nostre centre i jugar un partit de Colpbol amb els nostres alumnes de tercer d’ESO. Aquesta experiència ha demostrat com l’esport pot trencar barreres i fomentar la inclusió de totes les persones, independentment de les seves capacitats. La interacció entre els diferents col·lectius ha estat enriquidora i inspiradora, mostrant la importància de la diversitat i la cohesió social.

BURLINGTON LITERATURE LESSONS

Des del Departament d’Anglés hem organitzat un DIA DEDICAT A LA LITERATURA el passat 22 de Març entre les 8:55 i les 13:05.

Els nostres alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO escoltaren a professionals anglesos que es dediquen a la selecció de llibres adaptats per a millorar la pràctica de l´Anglés entre adolescents.

Parlaren de temes generals:

Animals en la Literatura,

Famosos Personatges de Ficció,