Activitats físicoesportives a l’hora de l’esplai

Aquesta setmana hem començat les activitats físicoesportives a l’hora de l’esplai.

Tothom pot gaudir de totes les activitats esportives, ESO,FPB i Batxiller.

Aquestes activitats están organitzades pel departament d’EF amb la col.laboració de tot l’alumnat i fonamentalment de l’alumnat de 2n batx que té l’optativa d’EF.

L’alumnat el.labora autònomament els equips, busquen solucions a les dificultats trobades resolent amb esportivitat les discrepàncies habituales. Es molt important la interacció comunicativa que Hi ha amb companys/es del seu nivell i d’altres nivells, fent servir un llenguatge no discriminatiu.

Els resultats obtesos els comuniquen per anotar al suro.

Compleixen les normes de neteja  i cura del medi

natural, reciclant els papers dels esmorzars.

Aquest projecte sorgeix de la necessitat de disminuir els conflictes adolescents en nombre i intensitat i millorar les relacions interpersonals entre ells/es i sobre tot fomentar la cultura esportiva cooperativa i inclusiva.

Cada día de la setmana tenim dos esports, un es jugar a les pistes i l’altre al pavelló.

Dilluns: futbet masculí i femení 1er cicle i Tennis_taula.

Dimarts: futbet 2n cicle/ FPB/ Batx i  Raspall.

Dimecres: futbet masculí 1er cicle i Bàsquet.

Dijous: futbet 2n cicle/FPB/Batx i Bàdminton.

Divendres: Colpbol.

Aquest curs el nombre de l’alumnat és molt elevat, encara que són lligues obertes, es poden apuntar més equips.

L’AMPA de l’IES col.labora amb aquest projecte oferint un detall a l’alumnat que arriba a les finals.

Tot l’alumnat pot gaudir dels esplais esportius, recordem que també ajuda a fer amics