Presentació Erasmus + Stem & Games

En el matí d’ahir, dia 4 de desembre, va tindre lloc l’acte de presentació de la guia del projecte Stem & Games i la seua App en l’Institut Hermanos Amorós.

L’objectiu d’este esdeveniment ha sigut la difusió, d’una banda, d’una guia didàctica sobre com donar resposta a l’abandó escolar primerenc i al fracàs escolar a través de la ludificació i, d’altra banda, una aplicació perquè l’alumnat millore els seus resultats en les assignatures de ciències.

Estos dos productes són el fruit del treball coordinat i dedicació d’un equip multidisciplinari de professionals de 6 països europeus, 6 instituts, la inspecció educativa grega i una empresa italiana dedicada a la realització de projectes Erasmus.

Esta guia proporciona una visió integral sobre el fracàs escolar, oferint informació detallada sobre els objectius, metodologia i resultats esperats. És una eina valuosa per a aquelles persones interessades a implementar projectes basats en l’STEM en l’àmbit educatiu.

L’aplicació desenvolupada és una peça clau en este projecte. A través d’ella, l’alumnat podrà accedir a contingut interactiu, activitats i recursos addicionals relacionats amb la guia. Esta aplicació busca fomentar l’aprenentatge dinàmic i practique, facilitant la participació activa de l’alumnat.

Durant l’acte de presentació, es va comptar amb experts en educació com Bernardo Jareño, director del CPEIP Alberto Sols de Sax, membres dels equips de govern de Villena i Monforte del Cid, assistents per part dels diferents estaments que componen la comunitat educativa els qui van escoltar la nostra visió sobre la importància de la integració de la tecnologia i la ludificació a l’aula. L’esdeveniment va ser un èxit.

Agraïm a tots els assistents la seua presència i suport

Per: Bernardo Hernández. Coordinador Erasmus + IES Hermanos Amorós