Carrera solidària

L’IES Hermanos Amorós va celebrar, en la vespra de Setmana Santa, la seua primera carrera solidària, sent un rotund èxit de participació i organització. Gràcies a les aportacions de l’alumnat, professorat i empreses col·laboradores, es van recaptar un total de 2.150,63€, que van ser destinats a Creu Roja Villena.

Creu Roja agraïa enormement a l’Institut el fer possible aquesta bonica iniciativa solidària, al seu alumnat i professorat per la seua implicació i aportacions econòmiques, i a totes les empreses que van col·laborar econòmicament: Ferri Villena, Impuls Cooperatiu, Posiziona, Clínica Dental María Dolores Marco Gil, Prevenvital, SOSportátiles Villena, Prismade i Prunita.

La carrera es va poder realitzar en dues modalitats, caminant o corrent, per a completar un recorregut d’una mica més de 3 km que va discórrer pels voltants de l’IES. El guanyador absolut de la carrera va ser Juan Estévez, pertanyent al curs de 2n de l’ESO, que va véncer a tots els altres participants, tant a alumnes majors com a adults.

Abans de la carrera, l’alumnat i el professorat van realitzar una potent i divertida sessió de calfament dirigida i animada. Posteriorment, tots els participants van gaudir d’un esmorzar saludable gràcies a les  aportacions de l’empresa Prunita, que va donar dàtils i fruita seca, i a l’AMPA del centre, que va comprar fruita variada.

En finalitzar el lliurament de diplomes i premis es van sortejar diversos materials esportius cedits pel Club Atletisme Promeses Villena, la col·laboració de les quals apreciem enormement.

Per tot això, des de l’IES Germans Amorós volem agrair a participants i empreses col·laboradores la seua implicació en aquest esdeveniment solidari. Gràcies a ells, podem dir que ha sigut tot un èxit i que hem aconseguit recaptar una important quantitat de diners destinada a Creu Roja Villena.

Enhorabona a tots els implicats en aquest projecte!