El Carro de Tespis amb APAC

Un any més l’IES Hermanos Amorós continua realitzant obres teatrals, una labor que ve de llarg. La companyia El Carro de Tespis de nou, ens regala un nou espectacle en l’escenari.

Centenars d’alumnes i alumnes poden dir orgullosos i orgulloses que han sigut part d’aquest elenc inacabable, que tots els anys crea i proposa obres de teatre d’allò més variades.

Enguany toca una comèdia grega, alegria i reflexió sobre temes universals de la humanitat. L’obra, escrita per Bartolomé Reig, dirigida per José Antonio Gil i amb escenografia a càrrec de Pablo García, porta per títol L’Arcont i serà representada els dies 6, 7 i 10 de març en la sala d’actes de l’IES Germans Amorós.

Es realitza aquesta setmana amb motiu del dia internacional de la dona, i l’obra tracta de ple els conflictes entre sexes ja existents en l’antiga Grècia per qui podia o no governar.

El divendres 10 de març serà representada amb entrada lliure a partir de les 19 hores en la sala d’actes de l’IES Hermanos Amorós. Es recaptarà de manera voluntària 1 euro per a l’associació APAC de Villena

I el 19 de maig es representarà per última vegada en la Universitat d’Alacant, en el VI Certamen Grecollatí, tot un fermall d’or per al Carro de Tespis, que tindrà l’oportunitat de representar a l’IES Hermanos Amorós a nivell provincial.