El passat 17 de maig l’alumnat de 3r ESO E va visitar Castalla en el marc del projecte de Conselleria d’Educació Rapsodes, un intercanvi lingüístic per a fomentar la cohesió lingüística en la nostra llengua. Allà, van poder conéixer en persona alumnat de 3r d’ESO de l’IES Enric Valor amb els quals havien realitzat prèviament un intercanvi de rimes en valencià. Primerament, professorat de l’institut de la localitat de Castalla va fer una ruta literària centrada en la figura de l’escriptor i filòleg Enric Valor. Posteriorment, l’alumnat dels dos centres es va mesclar i organitzar en grups xicotets per a crear noves rimes, ja que tot aquest alumnat ha rebut el taller de rap impartit per la rapera Tesa. El professorat dels dos centres ha quedat molt satisfet amb el resultat i ja ha mostrat la seua intencióde continuar aquesta col·laboració el pròxim curs dins del projecte Rapsodes.