8M- “Sin ti no soy nada”

El 9 de març de 2026, l’institut celebra el Dia Internacional de les Dones amb una activitat performativa titulada ‘Sin ti no soy nada’. L’objectiu principal d’aquesta activitat és sensibilitzar i conscienciar sobre la importància de la igualtat de gènere, promovent un ambient respectuós i inclusiu per a tothom. Amb la participació de la batucada de la Lesbianbanda sota el lema ‘EL FEMINISME ÉS DEFENSAR LA IGUALTAT’ i la inauguració d’una exposició dedicada a dones rellevants de la ciència, la cultura, l’emprenedoria, etc

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies