El 9 de març de 2026, l’institut celebra el Dia Internacional de les Dones amb una activitat performativa titulada ‘Sin ti no soy nada’. L’objectiu principal d’aquesta activitat és sensibilitzar i conscienciar sobre la importància de la igualtat de gènere, promovent un ambient respectuós i inclusiu per a tothom. Amb la participació de la batucada de la Lesbianbanda sota el lema ‘EL FEMINISME ÉS DEFENSAR LA IGUALTAT’ i la inauguració d’una exposició dedicada a dones rellevants de la ciència, la cultura, l’emprenedoria, etc
