Dia del benestar mental en l’adolescència

L’IES Clara Campoamor ha celebrat el dia del benestar mental en l’adolescència, que es commemora internacionalment el proper 2 de març.

A les sessions de tutoria, tot l’alumnat ha reflexionat sobre les coses que li fan sentir bé, com ara fer esport, estar amb amics o llegir. Amb totes aquestes idees, hem elaborat un extens llistat d’activitats que milloren el nostre benestar mental i l’hem compartit amb companys, companyes i professorat perquè puguen consultar-ho sempre que ho necessiten.

Aquesta activitat s’emmarca dins de les propostes de l’equip Erasmus+ del centre, que entre els seus objectius té la celebració de diades internacionals rellevants per a l’alumnat del centre, i ha comptat amb la col·laboració del departament d’orientació.

A més, la commemoració d’esta diada també ha permés al professorat posar en pràctica alguns del recursos del projecte pilot de benestar emocional en el qual participa el nostre centre.