Premis I Concurs haikus

L’alumnat de l’IES Clara Campomor d’Alaquàs ha participat en la primera edició del concurs de haikus. Aquesta activitat va organitzar-se dins de la celebració del Dia Europeu de les Llengües Estrangeres.

L’alumnat havia de crear un haiku (un tipus de poema japonés amb un total de 17 síl·labes distribuïdes en tres versos de cinc, set i cinc síl·labes) utilitzant tres llengües diferents, una per a cadascun dels versos que formen el poema. A més, havíen de treballar en parelles i fer-se una foto amb el seu poema a un lloc de la localitat.

Ha estat una activitat molt motivadora, amb 19 propostes molt originals i internacionals. Les alumnes de 1r de batxillerat Fatima Bezziou i Andrea Arias han guanyat el primer premi amb una composició escrita en francés, anglés i àrab amb el missatge “Puc mirarte als ulls / I vore la lluentor en ells / eres molt especial”.

Les parelles formades per Marta Maksymchuk i Claudio Tadeo Savino i Mireya Fernández de la Puebla i Sandra Toghanro, de 1r del cicle superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials, van rebre un accèssit en reconeixement de les seues composicions.