Racó de lectura 21-22

Estimat alumnat i famílies:

Des del centre, una vegada que podem anar reprenent certa normalitat, desitgem tornar a posar en marxa el club de lectura, nostre RACÓ DE LECTURA. Enguany es restringeix a l’alumnat. Per a les famílies, les mateixes lectures es presentaran en altres dates en el Club de Lectura Municipal i s’emmarcaran en el projecte Crevillent Ciutat Lectora. Rebreu informació molt prompte.

Així doncs, desitge convidar tot el nostre alumnat, acompanyat pels seus professors i professores a la presentació de la primera lectura que tindrà lloc dimarts, 9 de novembre a les 19.00 hores al saló d’actes de la Casa Municipal de Cultura José Candela Lledó que ens ha cedit l’Ajuntament de Crevillent. Els llibres s’entregaran gratuïtament en el centre a tots els participants.

La presentació estarà a càrrec de la professora María Dolores Asensi Torregrosa del departament d’Anglés acompanyada per l’alumnat de la Unitat específica d’educació especial. La lectura és Wonder de l’autora estatunidenca Raquel Jaramillo Palacio. El llibre parla de la inclusió i dels grans valors de l’amistat, el respecte i l’empatia.

El col·loqui posterior a la lectura tindrà lloc el dijous dia 9 de desembre a les 19.00 hores i també serà moderat per María Dolores Asensi Torregrosa.

La següent lectura de la qual més endavant els donarem més informació serà la novel·la juvenil Preventorio de l’autor Carlos Samper Revuelta, professor de Biologia i Geologia del nostre centre. El mateix autor s’encarregarà de la presentació i de moderar el col·loqui després de la seua lectura. La presentació serà el dijous 20 de gener a les 19.00 hores i el col·loqui posterior a la lectura el dijous 24 de febrer a les 19:00 hores.

Us esperem.

El director, Fco Javier Ramírez Riquelme.