El Carrer de la Inclusió

ENS AJUDES?

Volíem demanar-vos un xicotet favor, però ràpid i senzill. Des de fa més de 6 anys col·laborem amb l’ONCE per a treballar la inclusió amb el nostre alumnat mitjançant concursos o reptes que ens proposen per a adquirir valors que moltes vegades tenim oblidats.

Enguany, a més, ens proposen sol·licitar a l’Ajuntament de la nostra localitat un carrer,

El Carrer de la Inclusió”

Per a poder fer-ho hem de recollir signatures, moltes signatures, quantes més signatures, més possibilitats tindrem d’aconseguir aquest carrer per al nostre poble. Així ajudarem a totes les persones que passen per ella o visquen en ella a reflexionar i a conscienciar per a aconseguir una societat més inclusiva.

Per això us demanem:

1r que signeu

2n que difongueu enllaç als vostres coneguts el més aviat possible, perquè el termini acaba el 13 d’abril.

Ho faries? Ens ajudaries? És clar que sense la vostra ajuda no aconseguirem res, però tots junts pot ser que sí.

Us deixem ací l’enllaç.

I ací un exemple del top de signatures que han aconseguit altres municipis