Tota una artista

ANDREA GONZÁLEZ CARRERES

Participant en el programa “Duel de veus”

Us sona el nom? Doncs sí, Andrea és una exalumna del centre, que ha participat en el programa “Duel de veus” d'”À Punt” i que últimament l’haureu vist actuar més d’una vegada.

Fa un parell de setmanes, vam tindre la sort que va passar per l’institut per a fer-nos una visita i la vam poder entrevistar. Així que us comptarem una miqueta la seua trajectòria.

Andrea va ser alumna del nostre institut i que va començar la seua carrera en la banda del centre, participant en alguns concerts escolars fins al curs passat que va acabar 2n de batxillerat i ja va deixar el centre per a anar a la universitat.

De moment, els seus pensaments són repetir les proves d’accés per a poder entrar en la carrera que vol, però mentrestant, continua la seua formació musical. De fet, va ser el seu professor de l’acadèmia qui la va animar a participar en el programa “Duel de veus”, així que es va presentar al càsting del programa. El primer va ser en línia i el segon va ser presencial. Ens confessa que no pensava que l’anaren a triar, així que quan va passar el primer càsting, estava súper espantada i nerviosa. Normal que estiguera nerviosa, amb totes les càmeres enfocant-la!, o no us passaria a vosaltres? Però, malgrat els nervis, ho va fer genial.

Andrea ja havia fet abans del programa més coses. Durant el confinament, Jordi Galvany li demanà participar en la gravació d’un tema que va cantar, al costat de tres acompanyants que van fer la instrumental, la cançó “The Game of Love”.

Originalment, la cançó de “The Game of Love” va ser feta pel grup de rock estatunidenc Santana, per tant aquesta cançó és un cover, un tribut al grup Santana.

Us deixem ací l’enllaç per si voleu escoltar el bé que sona i veure el vídeo.

Andrea ens ha comentat que, després de gravar diversos programes, ja no està tan nerviosa com la primera vegada. Amb el temps se sent més segura i aquesta experiència li està aportant molt a la seua personalitat.

Et desitgem el millor, Andrea!

Rubén Licián