L’equip de biblioteca a València

Ponents en la segona jornada valenciana de bibliotecaris/àries escolars

L’equip de biblioteca de l’IES Canónigo Manchón, va ser convidat pel “Col·legi oficial de bibliotecaris i documentalistes de la Comunitat Valenciana”, d’ara en avant cobdcv, com a ponents en la “2a jornada valenciana de bibliotecaris/àries escolars” per a explicar el nostre treball i ensenyar-los la nostra biblioteca. La nostra ponència estava dins de la secció de “casos pràctics”, quasi al final.

La jornada es va celebrar el dia 5 de juliol a València, en el Monestir San Miguel dels Reis. A continuació us deixem unes imatges del programa, encara que també el podeu veure en el seu web https://jornadabe.cobdcv.es/. La nostra ponència va tindre lloc al voltant de les 13:45h.

Va ser un matí molt intens amb moltes xarrades i molt interessants. Però el que més ens va agradar va ser que moltes de les actuacions que els altres ponents aconsellaven fer, nosaltres ja ho estàvem fent. Això ens va animar molt, perquè indicava que anem pel bon camí. De fet ho comentàrem en la ponència perquè ens sentíem super identificats. En breu us deixarem en aquest mateix article l’enllaç al vídeo de la nostra intervenció.

Equip de biblioteca