Erasmus

Ka122: "Patis Inclusius". Projecte Erasmus concedit en la convocatòria 2021-22, amb la finalitat de dinamitzar els patis de l'institut oferint activitats per a afavorir la interrelació de l'alumnat. Les activitats seran gestionades per l'alumnat voluntari de quart de l'ESO, sota la supervisió del professorat participant en el projecte.
El projecte inclou sis mobilitats del professorat per a la millora de l'idioma i la formació en temes relacionats amb les activitats de pati, i una mobilitat de 6-8 alumnes/as a Croàcia, amb la finalitat de portar les activitats desenvolupades en el nostre centre al centre a l'institut croat.
Ka122 "Espais inclusius i sostenibles". Projecte elaborat pel IES Campanar, amb l'objectiu, la millora de la gestió dels espais per a afavorir la convivència i la inclusió de tot l'alumnat del centre. Projecte concedit en la convocatòria 21-22, va constar de tres mobilitats de professorat per a la realització de cursos de formació.
Ka220 "LOFI". Projecte gestionat per la Universitat Politècnica de València en col·laboració amb la Universitat de Peruggia, amb la participació d'associacions de València, Països Baixos i Itàlia, i dos instituts, entre ells, el nostre. L'objectiu és treballar sobre el registre oral de la gastronomia local, relacionant-la amb la cultura, tradicions i economia del lloc. Al desembre de 2022, el nostre centre rebrà els materials elaborats pels integrants del projecte, per a treballar sobre ells amb alumnat de tercer de l'ESO en diferents assignatures.
Este projecte compta amb una mobilitat de 10 alumnes/as de tercer de l'ESO a Peruggia a la fi de març de 2023.
CLUB DEL VOLUNTARIAT: Ka210 que té com a objectiu crear una guia didàctica per a implantar un Club del Voluntariat mediambiental en un centre de secundària. Este projecte naix en col·laboració amb l'institut croat Josipa Slavenskog (Croàcia), i compta amb una mobilitat d'alumnat de tercer de l'ESO i primer de batxiller, per a compartir experiències sobre el voluntariat mediambiental en un ecosistema mediterrani i un continental.
ACREDITACIÓ: El nostre institut compta amb l'acreditació Erasmus Plus, la qual cosa ens permetrà sol·licitar projectes des del 2023 al 2027.
Curs 23-24: Durant este curs s'han realitzat les següents mobilitats dins del projecte acreditat:
  • Mobilitat de15 alumnes/as a la ciutat de Beauvais (França), amb l'objectiu de treballar durant una setmana, amb l'alumnat del Lycée Félix Faure, en la gastronomia i el comerç de proximitat. Projecte que té un doble objectiu, d'una banda, la millora de les competències lingüístiques del nostre alumnat en francés, i d'altra banda, el coneixement de la cultura i de la tradició local, a través de la gastronomia i l'aproximació als comerços minoritaris del barri.
  • Mobilitat individual de curta duració de tres alumnes/as de quart de l'ESO. Mobilitat de quinze dies amb l'objectiu de realitzar una immersió lingüística.
  • Quatre mobilitats de professorat, per a realitzar cursos de formació vinculats als objectius del projecte d'acreeditación.

MÚSICA DE TERROR ALS PATIS ACTIUS

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 26 d'octubre de 2022

Hui, al pati, hem aprés passos de ball de Michael Jackson gràcies a alumnat voluntari de primer i quart de l’ESO, i hem ballat cançons de terror, dins del projecte “Patis inclusius”. Us esperem dimecres que ve, de 10.45 a 11:15h, en el gimnàs per a gaudir de la música i el balls!  

PATIS ACTIUS

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 12 d'octubre de 2022

Dilluns que ve, 17 d’octubre, s’inicien oficialment els patis actius i inclusius, gestionats per l’alumnat voluntari de quart de l’ESO. Aquest projecte està impulsat pels fons europeus dins del projecte Ka122 “Patis actius i inclusius”.

KA122: ESPAIS INCLUSIUS I SOSTENIBLES

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 25 de setembre de 2022

KA122: ESPAIS SOSTENIBLES I INCLUSIUS

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 21 de setembre de 2022

Els espais en un institut de Suècia, gravat durant la mobilitat d’Alberto Torres.

KA122 ESPAIS SOSTENIBLES I INCLUSIUS

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 21 de setembre de 2022

El professor de castellà, Alberto Torres Blandina, està en aquests dies participant d’un curs de formació a Suècia dins del programa Erasmus Plus kA122 “Espais inclusius i sostenibles” que va ser concedit al nostre institut en el curs 2021-22. Aquesta formació li permetrà observar el funcionament de les classes en diferents centres educatius i aportar … Llegir més

ERASMUS KA229 LOFIL

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 13 de juny de 2022

Divendres passat 10 de juny, els nostres companys d’Itàlia i Holanda, van participar en una reunió en el nostre institut al costat de la resta d’institucions de València que formen part del projecte Erasmus Plus LOFIL.En la reunió es van establir les línies de treball per al curs que ve, a través de les quals … Llegir més

PROJECTE ERASMUS: MOBILITAT PESCARA

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 11 de maig de 2022

Els alumnes/as de primer de l’ESO participants en el projecte Erasmus promogut per l’associació Jovesòlides, gaudeixen aquesta setmana de les activitats preparades per l’Institut italià de Pescara, amb els seus companys/es turcs/ques.Està sent una experiència inoblidable.

AULES DEL SEGLE XXI

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 6 d'abril de 2022

Hui, la professora Clara Cabrera, ens ha explicat la seua experiència durant la seua estada a Hèlsinki dins del projecte Erasmus “*Espais inclusius i sostenibles”.Clara, va participar en el curs “Aules del segle XXI”, en el qual se subratllava la importància dels espais per a l’aprenentatge a través de metodologies més innovadores. La xarrada ha … Llegir més

PRIMERA MOBILITAT KA122: ESPAIS INCLUSIUS I SOSTENIBLES

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 27 de febrer de 2022

CLARA CABRERA MARCET Amb la intención de millorar els espais al nostre centre vam demandar un projecte k 122 del qual estic en aquest moment realizant la primera movilidad:  Hèlsinki. El curs s’anomena “Designing learning spaces for the 21st century” i  estic aprenent que si volem canviar el sistema educatiu i modernitzar la nostra forma … Llegir més

ERASMUS PLUS

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 6 de desembre de 2021

Després de l’aprovació del projecte Ka122 “Espais inclusius i sostenibles”, projecte de curta duració (2021-22) que té com a objectiu la millora de la gestió dels espais de l’IES, ens ha arribat la confirmació de l’aprovació del projecte KA2 “Developing Key Competencies for Local traditional knOwledge on Food ProcessIng in High School Education”, per als … Llegir més