Acreditació Eramus+

ACREDITACIÓ: El nostre institut compta amb l'acreditació Erasmus Plus, la qual cosa ens permetrà sol·licitar projectes des del 2023 al 2027.

Curs 23-24: Durant aquest curs s'han realitzat les següents mobilitats dins del projecte acreditat:

• Mobilitat de15 alumnes/as a la ciutat de Beauvais (França), amb l'objectiu de treballar durant una setmana, amb l'alumnat del Lycée Félix Faure, en la gastronomia i el comerç de proximitat. Projecte que té un doble objectiu, d'una banda, la millora de les competències lingüístiques del nostre alumnat en francés, i d'altra banda, el coneixement de la cultura i de la tradició local, a través de la gastronomia i l'aproximació als comerços minoritaris del barri.
  • Mobilitat individual de curta duració de tres alumnes/as de quart de l'ESO. Mobilitat de quinze dies amb l'objectiu de realitzar una immersió lingüística.
  • Quatre mobilitats de professorat, per a realitzar cursos de formació vinculats als objectius del projecte d'acreditació.

RECONEIXEMENT ERASMUS PLUS

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 2 de novembre de 2023

Hui, en la Jornada per als centres amb projectes KA1 en la convocatòria 2023, organitzada per la Conselleria d’Educació, el nostre centre ha rebut un reconeixement per l’acreditació obtinguda este curs.

ACREDITACIÓ ERASMUS PLUS

Per MARIA ANA, ALVAREZ MUÑOZ | 21 de febrer de 2023

Estem d’enhorabona. Hui ha sigut publicada la resolució per la qual es concedeix l’acreditació Erasmus a l’IES Campanar, cosa que significa que, com a centre acreditat, podrem realitzar projectes Erasmus amb major facilitat durant el període 2024-2027. És una excel·lent recompensa per al treball desenvolupat en aquests dos últims anys. Amb això, esperem avançar en … Llegir més