COEDUCACENTRES

En Coeducació, el que intentem és que tot l’alumnat trobe el seu lloc al centre, es treballa des de 3 vessants: Treballant conjuntament el grup de professorat, reunions de professorat i alumnat i finalment professorat i famílies. Perquè totes i tots són membres d’aquesta comunitat educativa. Cada grup fa propostes i finalment junt amb l’alumnat i les seues necessitats es trien les que més les interessa.

Des de fa uns tres anys s’ha començat per fer un pati més coeducatiu, s’han instal·lat uns dispositius de resilència per donar ombra i fer un espai de diàleg al pati, s’han posat més taules de Pícnic a l’hort, s’estan fent campionats d’esport al pati per a jugar no només a futbol, hi ha una taula de pin-pon i uns escacs gegants i enguany ha començat els patis lúdics, un dia a la setmana en que l’alumnat pot jugar a jocs de taula a l’hora de l’esplai a la Biblioteca.

També s’està treballant la igualtat en tutories amb diferents activitats i exposions.