GRAU MITJÀ EN CARROSSERIA
MÒDULS DE 2n
Aquest mòdul professional conté la formació necessària per desenvolupar la funció de preparació i aplicació de tractaments anticorrosius i d'igualació de superfícies de vehicles. Inclou aspectes com els tractaments anticorrosius aplicats a la fabricació, els tractaments anticorrosius aplicats a la reparació, la igualació de superfícies metàl·liques i sintètiques mitjançant massilles, la igualació i preparació de superfícies mitjançant aparells i l'aplicació de tot tipus de revestiments adients a l'àrea de preparació de superfícies.
Aquest mòdul conté la formació necessària per desenvolupar la funció de diagnosticar i reparar elements estructurals de la carrosseria. Inclou aspectes com la identificació dels diferents danys que es poden produir als elements estructurals de la carrosseria, el diagnòstic dels danys i mesurament de les desviacions a la bancada i la reparació i verificació dels resultats.
Bancada de diagnòstic i comprovació de desviacions estructurals
Aquest mòdul cont la formació necessària per desenvolupar la funció d'embelliment de superfícies a la reparació de vehicles, que inclou aspectes com la protecció de les superfícies que no han de ser pulveritzades, l'execució de la barretja de pintura, l'obtenció del color, l'igualació del color original en el de la carrosseria, els processos de pintat i la correcció de defectes.
Procés de pintat a la cabina i un exemple d'acabat a sobre d'un casc
Instal·lacions del taller de pintura
Aquest mòdul professional conté la formació necessària per desenvolupar la pròpia iniciativa en l'àmbit empresarial, tant cap a l'autoocupació com cap a l'assumpció de responsabilitats i funcions en l'ocupació per compte d'altre.
Aquest mòdul conté la formació necessària pel desenvolupament d'activitats relacionades en les funcions d'atenció al client, informació i assessorament i compliment de processos i protocols de qualitat. Tot això en anglés, fins i tot en l'ús i aplicació de diferents tècniques de comunicació per informar i assessorar al client durant els processos de servei i el desenvolupament i formalització de processos i protocols de qualitat associats a les activitats del servei.
Criteris d'avaluació:
Speaking: 10% + Reading: 20% + Listening: 10% + Writing: 20% + Vocabulari i gramàtica: 30% + Treball: 10%