GRAU MITJÀ EN CARROSSERIA
MÒDULS DE 1r
Aquest mòdul professional conté la formació necessària per desenvolupar la funció de manteniment d'elements amovibles d'un vehicle, que inclou aspectes com la identificació dels elements que cal desmuntar, la interpretació de les instruccions adients a la documentació tècnica que corresponga, l'execució dels desmuntatges, reparacions i muntatges, seguint les especificacions tècniques i la comprovació de l'operativitat final de l'element muntat.
Aquest mòdul professional conté la formació necessària per desenvolupar la funció de reparar elements metàl·lics i sintètics de la carrosseria d'un vehicle, que inclou aspectes com l'anàlisi de deformacions en elements metàl·lics i sintètics, la selecció de mètodes de reparació de plàstics, la conformació de superfícies metàl·liques, la reparació d'elements sintètics i la verificació de la reparació efectuada.
Operacions d'adreçat de xapa mitjançant el martell de xapista i accessoris soldats
Aquest mòdul professional conté la formació necessària per desenvolupar la funció de reparació d'elements fixes, que inclou aspectes com els mètodes d'acoblament i separació d'elements, els materials i equips emprats, l'execució de diferents tipus de soldadura i els tractaments anticorrosió i segellat de les unions.
Aquest mòdul és de suport i conté la formació necessària per desenvolupar les funcions de muntatge i manteniment mitjançant operacions de mecanitzat bàsic, que inclou aspectes com la interpretació de plànols i croquis, les característiques i tractaments dels materials, l'execució de mecanitzat i l'aplicació de les tècniques adients.
Aquest mòdul professional conté la formació necessària per a què l'alumnat puga inserir-se laboralment i desenvolupar la seua carrera professional al sector del manteniment de vehicles.
Aquest mòdul conté la formació necessària pel desenvolupament d'activitats relacionades en les funcions d'atenció al client, informació i assessorament i compliment de processos i protocols de qualitat. Tot això en anglés, fins i tot en l'ús i aplicació de diferents tècniques de comunicació per informar i assessorar al client durant els processos de servei i el desenvolupament i formalització de processos i protocols de qualitat associats a les activitats del servei.
Criteris d'avaluació:
Speaking: 10% + Reading: 20% + Listening: 10% + Writing: 20% + Vocabulari i gramàtica: 30% + Treball: 10%