Introducció a l’aerografia

GM CARROSSERIA

Aquesta vesprada l'alumnat de Grau Mitjà de Carrosseria ha pogut gaudir d'una sessió d'introducció a l'aerografia de la mà de Javier Vidal en les nostres instal·lacions.

Malgrat no comptar amb aquests continguts en el primer curs del cicle, s'ha volgut donar unes pinzellades en aquesta matèria, amb la finalitat de motivar a l'alumnat en aquest últim tram del curs.

Javier Vidal, que compta amb una trajectòria professional en la docència de més de 30 anys, els ha explicat l'equip bàsic que necessitarien si volgueren endinsar-se en aquesta tècnica de pintura, així com els diferents materials.

Els xavals han tingut l'oportunitat de provar l'aerògraf, al mateix temps que han conegut conceptes nous relacionats amb les diferents tècniques de pintat com el Pinstriping o el Filetejat. A més, hem pogut veure alguns dels treballs que s'estaven duent a terme en la cabina de pintura.

L'activitat ha sigut molt bon acolliment, i sens dubte, ha fet gust de poc.