Acostant el nostre alumnat a l’ocupació

FORMACIÓ PROFESSIONAL

Trobada en línia amb València Activa amb el propòsit d'ajudar al nostre alumnat en la seua cerca d'ocupació.

Aquest matí hem tingut l'oportunitat d'acostar més al nostre alumnat de Formació Professional al mercat laboral i les seues exigències. Rosa Pastor, com a Coordinadora de l'Agència d'Ocupació de l'Ajuntament de València i la seua companya Alicia Amigó, han posat a la nostra disposició el seu servei d'intermediació laboral, orientació laboral i formació.

Coneixedores de primera mà quant a la realitat de les empreses i del personal demandant d'ocupació i les seues manques, ens han oferit la possibilitat d'orientar a l'alumnat en aquests primers passos, no sols revisant el curriculum vitae, si no també donant eines per a afrontar les entrevistes de treball, i fins i tot aconsellant sobre itineraris formatius que podrien complementar i fer destacar als futurs treballadors.

Amb aquesta mena d'iniciatives i activitats, que complementen molt bé al mòdul de Formació i Orientació Laboral, present en tots els Cicles Formatius, es pretén implicar el major nombre d'agents, perquè els centres de formació siguen un engranatge més del teixit empresarial.