![GS_color.png GS_color.png](https://portal.edu.gva.es/iesbenicalap/wp-content/uploads/sites/1030/2021/06/GS_color.png.png)
GRAU SUPERIOR EN ARTISTA FALLER I CONSTRUCCIÓ D'ESCENOGRAFIES
![people-3299174_640 people-3299174_640](https://portal.edu.gva.es/iesbenicalap/wp-content/uploads/sites/1030/2021/05/people-3299174_640.jpg)
Identificació del títol
Denominació: Artista Faller i Construcció d'Escenografies.
Nivell: Formació Professional de Grau Superior.
Duració: 2.000 hores, durant 2 cursos escolars.
Família Professional: Arts i Artesanies.
Al finalitzar aquests estudis, l'alumnat podrà elaborar el projecte tècnic d'espectacles en viu, falles, fogueres i altres esdeveniments, així com organitzar i supervisar la plantà i cremà, la producció, elaboració, muntatge i acabat d'escenografies, decorats, ninots, utillatges i maquinària, aplicant criteris artístics i complint la normativa de prevenció de riscos laborals, de manipulació de materials perillosos o fràgils i de seguretat en espectacles públics.