• El 8 de març, Dia Internacional de les Dones

    El 8 de març, Dia Internacional de les Dones és un dia per recordar que encara hi ha desigualtats i que totes les persones podem contribuir a fer un món més just.

    Aquest passat divendres 6 de març Edurne i Natalia, de l’aula UECO, van llegir el manifest del 8M per tal que tota la comunitat educativa puguera escoltar-lo amb atenció i pensar en com podem millorar, com a centre i com a societat.

    Al nostre institut convivim i aprenem junts, i per això és important parar un moment, escoltar i reflexionar sobre el que significa la igualtat en el nostre dia a dia.


  • Primer premi en el concurs de pancartes

    L’alumnat de 4ESO d’Informàtica ha participat en el concurs de pancartes del 8M Dia Internacional de les Dones organitzat per l’Ajuntament de Gandia i ha obtingut el primer premi.

    Enhorabona!


  • “Mascletà esportiva”

    Inaugurem les falles amb una “mascletà” molt especial al nostre nou gimnàs.

    Feu clic en la foto per veure el video.

  • Ens sumem a la celebració del #3deMarch!

    L’alumnat de 1r d’ESO s’ha sumat a la iniciativa #3deMarch promoguda per Saforíssims Societat Literària per commemorar la mort de l’escriptor el 3 de març de 1459.

    Per això, hem transformat els versos d’Ausiàs March, el poeta que dona nom al nostre centre, en unes fulles de plataner que hem pintat amb tonalitats i imatges significatives. L’exposició es podrà visitar al corredor de la primera planta durant aquests dies. 

    Feu clic en la foto per veure més imatges.

  • Entrega del donatiu de la Campanya Solidària de Nadal

    El dimarts 3 de març l’alumnat del Programa Formatiu de Qualificació Bàsica va visitar el Preventori Infantil Nuestra Señora del Amparo per fer entrega del donatiu obtingut en la Campanya Solidària de Nadal organitzada per aquest alumnat.

    L’alumnat, dins el seu projecte Aprenentatge Servei (ApS), va dissenyar i elaborar etiquetes per als regals de Nadal, que van vendre en el centre, obtenint 210 € que han anat destinats al Preventori Infantil.

    L’aprenentatge servei (ApS) és una metodologia activa que parteix de les necessitats socials i suposa un treball que motiva al canvi de la necessitat detectada, la qual cosa aporta una mirada crítica i reflexiva, permetent l’aplicació real dels aprenentatges de l’aula, transformant-los en un compromís social i solidari.

    També van aprofitar per visitar el centre educatiu, el CEIP Nuestra Señora del Amparo, on l’alumnat ja va realitzar pràctiques formatives el curs passat i enguany repetiran experiència. Volem agrair a l’equip directiu del centre la bona acollida que sempre ens fan.


Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies