
Entrega del donatiu de la Campanya Solidària de Nadal
El dimarts 3 de març l’alumnat del Programa Formatiu de Qualificació Bàsica va visitar el Preventori Infantil Nuestra Señora del Amparo per fer entrega del donatiu obtingut en la Campanya Solidària de Nadal organitzada per aquest alumnat.
L’alumnat, dins el seu projecte Aprenentatge Servei (ApS), va dissenyar i elaborar etiquetes per als regals de Nadal, que van vendre en el centre, obtenint 210 € que han anat destinats al Preventori Infantil.
L’aprenentatge servei (ApS) és una metodologia activa que parteix de les necessitats socials i suposa un treball que motiva al canvi de la necessitat detectada, la qual cosa aporta una mirada crítica i reflexiva, permetent l’aplicació real dels aprenentatges de l’aula, transformant-los en un compromís social i solidari.
També van aprofitar per visitar el centre educatiu, el CEIP Nuestra Señora del Amparo, on l’alumnat ja va realitzar pràctiques formatives el curs passat i enguany repetiran experiència. Volem agrair a l’equip directiu del centre la bona acollida que sempre ens fan.

L’alumnat de 4t d’ESO en la presentació del llibre de la II Mostra de creació graficoliterària “Fent camí”
El dimecres 4 de febrer es va presentar el llibre de la II Mostra de creació graficoliterària “Fent camí”, en què l’Associació de Jubilats i Pensionistes ens havia convidat a participar el curs passat.
L’alumnat de 3r d’ESO del curs 2024-2025 va elaborar un text amb el títol “M’agrada estar amb la iaia i el iaio” que ara es publica en aquest volum en companyia de textos d’alumnat d’altres centres de la comarca com el CEIP Cervantes, el CEIP Montdúver, l’IES Maria Enríquez i el CDR la Safor.
L’acte va comptar amb la intervenció de membres de l’Associació i dels centres participants en la iniciativa. Tothom va coincidir a destacar la importància d’aquests projectes creatius que reflexionen sobre el contacte entre diferents generacions.

L’alumnat de la UECO i del PFQB en la 12a Volta a Peu Espurna
El passat dimarts 2 de desembre, l’alumnat de la UECO i del PFQB participà en la 12a Volta a Peu Espurna aconseguint pujar al pòdium. Mariam, Benjamín i Edurne aconseguiren trofeu en les seues respectives categories.
Un matí de convivència i esport és el millor que hi ha per a un bon alumnat. Tornarem a participar el proper any.

Taula redona amb Joaquim Bosch
L’Institut Ausiàs March col·labora en la taula redona organitzada per l’Associació de Jubilats i Jubilades de la Safor, que tindrà lloc el dimarts 28 d’octubre a les 19.00 h en Foment de Gandia. Un grup d’alumnes del nostre centre hi participarà per a debatre sobre les seues preocupacions en relació amb el context polític actual.

